Wednesday, January 8, 2014

Ostematrix untuk ibu mengandung

Bismillahirrahmanirrahim..

Ostematrix adalah salah satu suplemen yang dicadangkan pengambilannya semasa mengandung kerana adanya kandungan nutrien yang sangat diperlukan pada tubuh badan ibu mengandung. Seperti yang kita selalu dengari, baby dalam perut akan mengambil sumber kalsium dalam tubuh badan si ibu. Sekiranya kandungan kalsium dalam tubuh badan kita sendiri tidak mencukupi bagaimana sumber ini nak diserap dan disalur pada baby dalam perut?
Ada juga ibu-ibu yang tak dapat@tak lalu pun untuk mengambil susu seperti yang disarankan sebagai sumber kalsium. Jadi, nampaknya suplemen adalah anatara cara atau talian hayat yang ada.
Pengambilan Ostematrix dalam menu harian ibu mengandung dapat membantu dalam beberapa perkara terutama dalam komposisi kalsium yang diambil. ini bermakna bukan ibu sahaja yang akan mendapat kalsium yang cukup malah baby juga akan dapat manfaatnya.
PEngambilan Ostematrix boleh juga menangani masalah cramp yang sering dialami oleh ibu-ibu mengandung. Bila Ostematrix diambil sebelum tidur, InsyaAllah esoknya akan bangun dalam keadaan badan yang cergas.
Selain itu, seperti testimoni saya sendiri, sistem pengahadaman akan menjadi lebih baik dan mampu melawas dengan sangat 'selesa' .
Apalagi..bolehlah cuba bagi ibu-ibu yang tak boleh telan susu ni terutama di pagi hari. InsyaAllah anda akan rasa keberkesanannya..


No comments:

Post a Comment