Friday, October 25, 2013

Siapa yang perlu mengambil Mealshake?

Bismillahirrahmanirrahim.
   Ada di antara kita yang tertanya-tanya Mealshake sesuai untuk siapa? Kanak-kanak sahaja atau orang dewasa pun boleh ambil Mealshake?
   Baiklah.. Di sini ada entri pendek untuk memaklumkan anda siapa yang sesuai mengambil Mealshake ini.
 - Mealshake ini sesuai diambil oleh anak-anak kita yang berumur 1 tahun dan ke atas di mana ia sesuai sebagai multivitamin untuk membantu pembesaran yang sihat untuk anak-anak kita
- Sekiranya anak-anak kita mengalami sembelit, Mealshake ini sesuai untuk diberi kepada mereka kerana kehadiran fiber dalam Mealshake ini
- Bagi anak-anak yang kurang selera makan boleh juga diberi
- Mealshake juga sesuai untuk ibu yang menyusu badan dan dalam masa yang sama mahu kuruakan badan.
- Sekiranya ada ibu hamil yang mempunyai masalah alahan Mealshake ini sangat dicadangkan bagi mendapatkan hidangan lengkap seharian. Ibu hamil perlu mendapatkan nutrisi yang lengkap bagi menyalurkanya kepada baby di dalam perut.
- Mealshake ini menyediakan satu hidangan lengkap untuk kesihatan badan. Oleh itu, bagi individu yang sukar mengambil vitamin dalam bentuk tablet boleh mengambil Mealshake ini.
- Seterusnya sesiapa sahaja sesuai untuk mengambil Mealshake termasuk warga tua atau kanak-kanak. Ini bermakna Mealshake boleh dijadikan makanan harian seisi keluarga.

RM 113.75(WM)/RM121.25(EM)



Boleh hubungi untuk harga berbaloi-baloi.
Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi :
 FB: Nur Nadia
SMS/Whatsapp :0134093111
ID SHAKLEE : 962762

'JOM SIHAT BERBALOI-BALOI DENGAN SHAKLEE'
 

No comments:

Post a Comment