Thursday, December 5, 2013

ESP untuk LELAKI

Bismillahirrahmanirrahim..



   Ada di antara kita yang tertanya-tanya sama ada ESP Shaklee ini sesuai atau tidak dengan kaum Adam. Buat pengetahuan semua, ESP sesuai untuk sesiapa sahaja tidak mengira tua mahupun muda, perempuan ataupun lelaki. Ini bermakna kaum lelaki@ kaum Adam juga sesuai mengamalkannya untuk kesihatan tubuh badan mereka.
  
   ESP bantu memulihkan fungsi prostat lelaki
   Macam mana tu? Dalam kacang soya terdapat Genistein. Terdapat bukti bahawa bahan ini mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan serta mencegah sel kanser dari merebak dalam badan. Ia akan bertindak untuk memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas ini bermutasi.

Terdapat juga kajian yang telah dilakukan oleh para penyelidik di National Cancer Center yang bertempat di Jepun di mana insiden bagi kanser prostat adalah lebih rendah di negara-negara Asia  jika dibandingkan dengan negara-negara Barat. Ini dikaitkan dengan diet yang diamalkan oleh lelaki Jepun di mana mereka mengamalkan diet yang mengandungi soya.

So, siapa kata ESP hanya sesuai untuk kaum wanita? Apalagi jom kita kongsi ESP sama-sama dengan Cik Abang kita supaya sama-sama sihat sama-sama bahagia. InsyaAllah.

 RM150.00(WM)/RM155.00(EM)

Boleh hubungi untuk harga berbaloi-baloi.
Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi :
 FB: Nur Nadia
SMS/Whatsapp :0134093111
ID SHAKLEE : 962762

'JOM SIHAT BERBALOI-BALOI DENGAN SHAKLEE'



No comments:

Post a Comment