Wednesday, October 23, 2013

Saya Mealshake SHAKLEE

Bismillahirrahmanirrahim.

   Selamat malam semua. Malam ini saya nak kongsi pasal salah satu masalah yang sering melanda ibu-ibu mengenai anak-anak mereka termasuklah saya. Dulu, masa Adam umur dalam setahun dia memang tak suka makan nasi dan badan memang kurus. Setiap kali nak pergi klinik untuk timbang mesti risau sebab berat komfem tak banyak berubah. Lepas itu, saya diperkenalkan oleh kawan saya Mealshake dari SHAKLEE untuk membuatkan Adam berselera nak makan. Alhamdulillah, selepas mengamalkannya Adam jadi lalu makan dan badannya lebih berisi. Baru sedap Umi dia nak peluk.Hehe..
   Sekarang, saya pulak nak kongsi dengan ibu-ibu atau bapa-bapa yang mengalami masalah yang sama seperti saya.
   Mealshake ini bukan sahaja sesuai dengan kanak-kanak malah ia sesuai untuk semua golongan umur. Sebab itu, ramai yang menjadikan Mealshake ini sebagai hidangan keluarga setiap hari.
   Mealshake menyediakan hidangan lengkap  seharian. Asid amino dan nutrisinya mudah diserap oleh badan untuk kegunaan seharian. Mealshake diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi. (Semua produk SHAKLEE diperbuat dari bahan semulajadi ye) Bahan-bahannya terdiri daripada buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin ialah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa.
   Mealshake menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Untuk pengetahuan ibu-ibu dan bapa-bapa semua jika zat yang diambil oleh anak-anak kita kurang, ia boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh badan kita. Selain itu, mealshake kaya dengan protein bagi membantu pembinaan sel-sel kulit, rambut, kuku, organ darah dan lain-lain. Untuk membantu tumbesaran anak-anak kita, mealshake mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan oleh tubuh badan mereka untuk membina tulang dan sel-sel untuk pembesaran. Kandungan vitamin A, C, E, zink dan selenium dalam mealshake ini bertindak sebagai anti oksida untuk melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan. Kandunga Vitamin B, zat besi dan copper dalam mealshake boleh menaikkan seri wajah anda. Serat larut yang ada dalam mealshake ini berguna untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus. yang paling penting, mealshake ini mempunyai rasa yang lazat dan tidak mengandungi sebarang pewarna tiruan.
   Jadi, apalagi. Jom kita bantu anak-anak kita untuk mendapat nutrisi yang lengkap bagi kehidupan seharian mereka.


 RM 113.75(WM)/RM121.25(EM)
Boleh hubungi untuk harga berbaloi-baloi.
Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi :
 FB: Nur Nadia
SMS/Whatsapp :0134093111
ID SHAKLEE : 962762

'JOM SIHAT BERBALOI-BALOI DENGAN SHAKLEE'



No comments:

Post a Comment