Monday, October 7, 2013

Vitamin E =Vitamin Cinta

Bismillahirrahmanirrahim.
   Vitamin E Vitamin Cinta? Macam mana tu? Berita baik kepada pasangan suami isteri jika mengambil vitamin E ini sebagai makanan kesihatan harian. Bukan sahaja dapat kelebihan lain malah yang satu ni pun insyaAllah anda akan dapat. Mari baca saya nak cerita.
   Bagi lelaki yang mengamalkan pengambilan Vitamin E ini sekurang-kurangnya 1 minggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan mereka akan menikmati hubungan suami isteri berbanding lelaki yang tidak mengambilnya. Ha. Kaum lelaki tak nak cuba ke? Ini bukan saya kata tapi fakta yang kata berdasarkan kajian.
  Bagi wanita yang mengamalkan vitamin E ini pula iaitu sekurang-kurangnya selama 3 bulan, ia mampu meningkatkan 'sexual desires' dan dapat pula menikmati hubungan cinta dengan suami anda dengan lebih baik lagi.
   Kehadiran antioksidan yang seimbang di dalam Vitamin E mampu bertindakbalas untuk menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan darah.
   Kandungan Nitrik Osida mambantu dalam melancarkan darah di bahagian alat sulit lelaki dan turut membantu ereksi yang lebih baik.
   Pengambilan Vitamin E berdos tinggi iaitu 600-800IU setiap hari akan membantu wanita menghasilkan estrol dan progesterone bagi mengimbangkan kandungan estrogen dalam tubuh badan kita. Jika kandungan estrogen berlebihan dalam badan kita, maka mudahlah timbul simptom PMS seperti kerisauan, kembung peut, sakit kepala, senggugut dan mood swing.
   Bagus tak bagusnya Vitamin E ni untuk pasangan suami isteri. Sebab itulah Vitamin E ini dikatakan Vitamin Cinta tapi untuk pasangan suami isteri sahaja ya.



Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh di buat melalui:
FB: Nur Nadia
SMS/Whatsapp: 0134093111
ID SHAKLEE:962762

'JOM SIHAT BERBALI-BALOI DENGAN SHAKLEE'
 

No comments:

Post a Comment