Tuesday, November 5, 2013

Kandungan Advance Joint Health Complex

Ektrak Boswellia
Diperoleh dari resin pokok Boswellia serrata, ekstrak botanikal ini mengandungi asid boswellik yang menghalang formasi leukotrien., kimia yang dihasilkan oleh tubuh yang menyerang tisu sendi yang menyebabkan ketidakselesaan sendi. Ekstrak proprietary Boswellia yang digunakan di dalam Advance Joint Health Complex mengandungi kosentrasi yang tinggi AKBA(3-acetyl-11-keto-beta-bowellic acid), satu asid boswellik, dan lain-lain konstituen Boswellia yang digabung untuk menghasilkan bioaktiviti yang lebih unggul dari hanya AKBA. Di dalam kajian klinikal terbaru, para peserta yang mengambil ekstrak Boswellia di dalam New Advance Joint Health Complex melaporkan keselesaan sendi yang lebih baik., pergerakan yang lebih mudah, dan kemampuan yang lebih untuk melakukan aktiviti harian, berbanding dengan mereka yang mengambil satu lagi jenis ekstrak Boswellia yang mengandungi tahap AKBA yang lebih tinggi.

Ekstrak Jagung
Ekstrak jagung membekalkan sumberglukosamin yang pekat.
Glukosamin : Adalah sejenis gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaa struktur proteoglycans, komponen struktur rawan dan cecair di antara tulang yang membekalkan pelinciran. Banyak kajian yang telah diterbitkan menunjukkann suplemen glukosamin membantu meningkatkan pelbagai gerakan, mobility, dan fleksibiliti. Kajian bertahun-bentuk bentuk glukosamin sendi untuk jangka panjang. New Advance Joint Health Complex menampilkan glukosamin hidroklorid, sumber yang paling tinggi kosentrasinya. Ianya diperolehi dari sumber sayuran, berbanding dengan kebanyakan glukosamin yang diperolehi dari sumber kekerang.

Vitamin C
New Advance Joint Health Complex membekalkan 100% Daily Value (Nilai Harian) Vitamin C, satu nutrien yang diperlukan bagi sintesis kolagen.

Zink, Kuprum dan Manganase
Mineral surih ini diperlukan untuk membina tisu penghubung

Kandungan dalam New Advance Joint Health Complex bertindak dalam jangkamasa seawal 5 hari-hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh Osteo Bi Flex, satu jenama terkemuka kebangsaan.
Lebih berkesan- Keputusan ujian klinikal 90 hari menunjukkan kandungan utama dalam New Advance Joint Health Complex adalah dengan lebih baik dengan ketara daripada kandungan utama Osteo Bi Flex.

Perbezaan Shaklee dengan Brand lain.

Ciri-ciri AJHT:
  •  100% bebas kekerang
  • 100% vegeterian
  • 100% bebas kondroitin untuk penyerapan glukosamin yang baik
  • Hanya  2 table sehari
  • Tablet yang mudah ditelan
  • Tiada perasa tiruan, pemanis atau pengawet
  • Bebas gluten

RM124.00(WM)/RM130.00(EM)

Boleh hubungi untuk harga berbaloi-baloi.
Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi :
 FB: Nur Nadia
SMS/Whatsapp :0134093111
ID SHAKLEE : 962762

'JOM SIHAT BERBALOI-BALOI DENGAN SHAKLEE'






No comments:

Post a Comment