Friday, November 1, 2013

Testimoni Nutriferon

Bismillahirrahmanirrahim

Semasa saya menulis entri ini saya masih lagi dalam keadaan tidak sihat akibat demam campak yang melanda sejak beberapa hari yang lalu.



Pada hari pertama saya mula demam saya hanya mengambil B-Complex sahaja. Alhamdulillah demam berkurangan. Kemudian, esoknya demam datang lagi dan kini datang bersama sakit-sakit badan yang teramat sangat. Saya dinasihatkan untuk mengambil NutriFeron.Saya tidak mempunyai stok NutriFeron di rumah. Kalau nak beli pun mungkin sampai lewat. Nasib saya sangat baik kerana dipertemu dengan sahabat yang sama-sama dalam Shaklee yang nak 'derma' sedikit NutriFeron untuk saya.
Malam itu saya dan suami jumpa dengan suaminya untuk mendapatkan NutriFeron seperti yang dijanjikan. Dia telah memberikan saya 5 sachet Nutriferon. Kecil sahaja bungkusannya. Saya dinasihatkan untuk makan 1 sachet setiap 4jam.
 Saya mula makan pada pukul 10 malam. Waktu itu, badan saya sangat lemah dan betul-betul sakit. Nak dijadikan cerita, anak saya, Zara meragam pula malam itu. Saya terpaksa mendodoi Zara dalam keadaan sakit begitu. Kemudian saya bangun pukul 2 pagi untuk mimum sachet seterusnya. Alhamdulillah, walaupun masih sakit tapi saya rasa banyak yang kurang. Selepas sachet yang ketiga, rasa lebih tahan berbanding sebelumnya. Badan pun memang tak panas mana lagi. Lega rasa sebab terpaksa nak jaga anak-anak. Sentiasa harap badan sihat dan kuat. Habis sachet kelima badan memang bertambah-tambah segar cuma biji-biji berair nilah yang bertambah banyak. Tapi syukur dah boleh bangun dan berjalan sendiri dalam rumah.

Kita hanya berusaha dan Dia sahaja yang menentukannya. InsyaAllah.

RM181.25(WM)/RM191.25(EM)
Boleh hubungi untuk harga berbaloi-baloi.
Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi :
 FB: Nur Nadia
SMS/Whatsapp :0134093111
ID SHAKLEE : 962762

'JOM SIHAT BERBALOI-BALOI DENGAN SHAKLEE'

No comments:

Post a Comment