Monday, November 4, 2013

Vita-Lea Iron Formula


Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral yang pertama yang dicipta di dunia. Asalnya dikenalo sebagai 'Vitalize-Mineral' dan disingkatkan sebutannya kepada Vitamin, dan perkataan Vitamin yang disebut kini berasal dari SHAKLEE. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair(90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai 'Vita-Lea' Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buh-buahan, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Is diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.
Tablet Vitalea ini disaluti serbuk nutrisi- spirulina. Ia dihasilkan oleh kaedah terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks disebut sebagai ' Explo-tab'. Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia yang terlarit dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.
Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-lea dipilih oleh Center for scince di AS sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN  di dalam Public Interest pada thun 2000.

 Manfaat Utama
  • Penambahan Tenaga Segera - pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian
  • Pelengkap Nutrisi- Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran(vegeterian) dan anaemia
  • Keupayaan Sistem Produktif- Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar
  • Metabolisma- Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan
  • Elemen penting pada sel tubuh - Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kuku, kulit, dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid.
  • Melindungi organ- melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati

RM88.75(WM)/RM93.75(EM)
Boleh hubungi untuk harga berbaloi-baloi.
Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi :
 FB: Nur Nadia
SMS/Whatsapp :0134093111
ID SHAKLEE : 962762

'JOM SIHAT BERBALOI-BALOI DENGAN SHAKLEE'

No comments:

Post a Comment